Bagi neo 2 aldım, açılıp kapanması aşırı rahat tek elle kapatıp açıyorum, kapattıktan sonra bavul gibi sürebiliyorsunuz da, bagajda da çok yer kaplamıyor. Bence oturma yeri küçük diyorlar da baktığımda çoğu arabanın oturma yeri küçük bence çok güzel bi araba