ShutUp Mrvemr3449 ilk doğumum olucak 40+1 şu an bikaç gündür safra kusuyorum ve ishalim bunlar belirti oluyor mu bilmiyorum ama bikaç aydır kusmam olmuyordu bulantım devam ediyordu tabi
Zln01 Mrvemr3449 benim dogum oncesi kusmam oldu hastaneyegittigim zaman dogumun başlanmış denilmisti kusma dogum belirtisiymiş
aydinecemm Mrvemr3449 bende 38+0 oldum. Ve bugün tüm gün mide bulantısı ve kusma hissim vardı. Doğum belirtisi mi acaba diye düşündüm. Sabah doktora gideceğim bakalım ne diyecek
Mires Mrvemr3449 37 haftalık nişanım geldi zaten hastanede yatıyordum nişan geldikten sonra miğdem hafif hafif bulanmaya başladı suni sancı verdiler suni sancı sonrası miğde bulantısı ve kusmaaktan ölüceğimi sanmıştım
Mrvemr3449 ShutUp ishal doğum belirtisi onu biliyorum da mide bulantısını bilmediğim için sorayım dedim
Mrvemr3449 Mires bende 39 haftalık olunamaz bir güne yeni başladı hafif mide bulantısı bi şüphe ettim
Zeyzeyy- Mrvemr3449 41.haftada doğum yaptım son haftada bulantılarım olmuştu doğum yaptığım gün hastanede kustum 😬 7 cm açıklığım vardı o zaman kustuğumda 🫠
Mrvemr3449 Zeyzeyy- bende 38+6 haftalık şu an yeni başladı hafif hafif mide bulantısı çok değil ama Bi şüphe ettim 😃