Evet veriyorlarmış. Görümcemin eltisi almış Polatlı Belediyesi’nden. Belediyeye gidip başvurmak gerekiyormuş. Verdikleri çanta falan da güzeldi basit değildi. Ben de başvurmayı düşünüyorum müsait olduğumda Yenimahalle Belediyesi’ne. Sanırım 21 haftadan sonra basvuruluyormuş.