rosatue
Büyük ihtimalle benimde sezaryen olacak.
Ben depend koydum çantama çevremde sezaryen olan ve ilk günler kullananlar cok önerdi. Sonrasi içinde baby me nin lohusa pedini aldım. Ama yine de çantama koydum bir kac tane ped.
İç camasiri olarak e bebekten lohusa hamile kulodu aldım yüksek bel ve bi beden büyük aldım ki sıkmasın doğum sonrası. Çantama 3 adet koydum, depend kullanırsak zaten iç çamaşırına gerek yokmus ama bazen kullandirmiyorlarms , yanımda bulunsun diye aldım.
Emzirme atleti dagi ve pentiden aldım ikiside güzel bence. Çantama 2 adet koydum, terleme vs olursa diye.
Sezaryen sonrası bazı doktorlar depend istemiyormus ameliyat yeri terler diye, ama dediğim gibi çevremde kullanan kişiler oldu sezaryen doğum yapıp. En azindan taburcu olana kadar hastanede kullanmak için rahatlık bence
Sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi 🙏😊