Ecemom_ bende 33+5 haftalık olduk bendede var suan dogum korkusu riskli gebeligim bide gelişimi 2 hafta önde 3 veya 4 gündür sancim var 2 gündür aksamlari çok kötüyüm eşim gidek diyor bende o kadwr değil sabah doktoruma giderim az daha sabrediyorum dedim oda tmm dedi suan sancı çekiyor hafif şiddetli değil bu arada🥹🥹