nis00 Merhaba 36 haftalık hamileyim grip gibiyim .zencefil bal limon tarçın yapıp 5 dk kaynatıp. 2 kupa içtim. Bir zararı var mıdır? Korktum sonradan.
Happyka nis00 faydalı zararı yok. Korede kadınlar grip oldukları zaman zencefil bal çayı içerler hep .