MelikeSinan
Minnoş anneler merhaba 14 haftalık hamileyim çatlağım yok ama artık yavaş yavaş çatlak kremine başlamak istiyorum memnun kaldığınız faydasını gördüğünüz çatlak kremi var mı acaba? 😊
Sryilknr
Musrela birde yanında badem yağı kullanıyorum baya nemlendiriyor😊
glsmdncr
Canim gec kalmadan basla ben mustela kullaniyorum yag formunu kullaniyorum kremini almadim. suan 7 aylik olduk cok sukur bisey yok. Ama duzenli kullan onemli olan o bolgeyi beslemen. Eger duzenli olarak beslersen catlagin olmaz. Olsa bile en hafif sekilde olur. Ben bacakarima surmemistim cok pismanim iki uc tane catlak olmus. Bacaklarina kalcana beline ve gogsunden assagi her yere sur.. karnin buyumedikce zaten catlagin olmaz ben suan kabima sigmiycak gibi catliycak gibi geriliyorum o yuzden bazen sabah aksam suruyorum. Sende Ozellikle banyodan sonra sur cok daha etkili oluyomus.
Englishteacher
34+5 haftalığım ve cildim çok kuru çatlamaya çok müsait hergün sabah akşam yağ yada krem sürüyorum. Şimdiye kadar kullandıklarım frei öl çatlama önleyici yağ(en güzeliydi indirimde kaçırmayın) mustela yağ ve krem (şuan bunlarla devam ediyorum) ve hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Hangisi elime gelirse o. Sadece yan basen bölgemde nokta şeklinde bikaç çatlağım oluştu (sanırım yağlarken o bölgeyi atladım) onun dışında çatlağım yok çok şükür.
Üst bacak, popo, basen, bel ,göğüs bölgesine uygulamanızı öneririm