Fatzek bende öyle oluyordum canım elma kadar boyutlu sol tarafıma yavrum toplanıyordu. Sonra pit pit kalp atışları, karincalanmalar , o kadar mutlu oluyordum ki taaaki 17. haftama kadar sürdü. Sonra hareketlerini hissetmeye başladım bu daha güzel dedim. Sonra tekmeleri bu daha daha güzel geldi.Anladım ki her yeni bir hareket yeni bi heyecan katıyor. Çok şükür 😊
Yani diyeceğim o ki hiç kuruntu yapma tadını çıkar 🤗