İyi akşamlar kızlar benim 4 yaşında bı oğlum var ona hamileyken 15.haftadan itibaren hareketlerını cok net hissetmeye başladım. Şuanda 2. Hamileliğim inşallah bı kızım olacak 20+3 haftalıgız ama ben hareketlerını hissetmiyorum 18.haftadayken bu yüzden kontrole gittim ama herşeyi güzel normal cıktı ama hala bı hareketlılık hissetmiyorum normal mı ?