Hanımlar hayırlı geceleriniz olsun.. 11 haftalık hamileyim doktorum bir önceki kontrolde oruç tutabileceğimi 2 gün tutup 1 gün ara vermemi önerdi. İftarım sahurum protein ağırlıklı ve iftardan sonra sahura kadar 2 lt yakın su içiyorum. (riskli de bir gebeliğim yok Allaha şükür) . Bende 2 gündür tutuyorum acıkmalarım oluyor susuzluk çekmiyorum fakat iş yaparsam halsiz kalıyorum. Benim gibi olup tutan veya tutmayan var mı ? Sizce 3. Ayımı bile bitirmemişken oruç tutmam riskli mi ?