Hanımlar bugün acile gittim çok enfeksiyon olduğu için yatış verdi ama yatmak istemedim eve geldim.Simdi de çok su içiyorum ki enfeksiyon geçsin diye ancak idrarımı yaptiktsan sonra kiloda iki üç damla kendiliginde su veya idrar artık ne olduğunu bilmiyorum damlıyor aminyon sıvısı olabilir mi ? Çünkü doktor sancin da var biraz dedi ama açıklık falan görmedi ama doğum olabilir olursa da dogurursun dedi bilemiyorum ne yapacağımı