Premsescik Az yorulayım ayakta kalayım belimin sol tarafına ağrı giriyor kramp giriyor yürüsem az solutmuyor 25 haftalığım sizdede oluyormu
Anniskoo0634 Premsescik 25 haftalığım bende şu an öyleyim adet olcak gibi bi agrı var , bide bu gün sinir krizi geçirdim baya yordum kendimi😄
staRmama Premsescik aslında başlaman lazım erken doğumu önleri ağrıların da varsa mutlaka doktora gidince söyle canım aksatma sakın
seyma0661 Premsescik o haftalarda bende öyleydim doktordan magnezyum istedim yazdı baya rahatlatmıştı doğuma yakın bıraktırıyorlar zaten