Selenayylmz Kızlar yardım edin lütfen 39+2 oldum açılma yok sancı kasılma hissediyorum karnım taş gibi oluyo ama nst de bi var bi yok açılma için ne yapabilirim?? Hamileliğim ilk oğlum 38+6 da suni sancı ile normal doğum yaptım ama şimdiki gelmek bilmiyor
EmelDoga Selenayylmz klasik söylenenler pilates topu egzersizleri, merdiven inip çıkma, ördek yürüyüşü, ananas ve hurma 🥲 ben bunları okudum her yerde. 36+2 deyim daha. Ben de henüz deneyimsiz olarak yazıyorum 🫣
ShutUp Selenayylmz 40+1 ne denediysem olmuyor kendi gelmek istediğinde ancak doğum olucak öbür türlüsü de belli zaten gelmezse suni sancıyla doğurucam :(
Selenayylmz EmelDoga denedim onları ananas bile yedim hurma sevmediğim için yiyemiyorum başka bir şey de gelmedi aklıma