aleynnnnaaa Kızlar Ordu merkez de olan var mı doktor önerebilecek ilk doğumumu Halil alagöze yaptırdım kontrollerimde ondaydı çokta memnun kaldım aslında ama bilmiyorum doktor arayışındayım anlamsızca öneriniz var mı ?
Nalan_6552 aleynnnnaaa bende fatsadayım bu vakte kadar inanç beye gittim fatsa devlete bu ay ordu da kadın doğum hastanesinde Elif keleş Tayfura randevu aldım nasipse 10 Mart randevum inşallah memnun kalırım doğumu orada yapmayı düşünüyorum inşallah
brnaksyince aleynnnnaaa halil hocammmm diyorum yine 🫠 benim de her iki doğumumu o yaptırdı, çok seviyorum kendisini. 8 ay önce doğumu yaptım iyiki diyorum 🥰
aleynnnnaaa NurhaNN 2 kontrole ona gittim açıkçası çok iyi birine benziyor ama bilmiyorum emin de olamadım siz şuan güncel olarak gidiyormusunuz kaç haftalıksınız
aleynnnnaaa Nalan_6552 ben hem devlete hem özele muayene oluyorum rutin kontrolleri özelde tahlileri devlette yapıyorum Mustafa Çetine gidiyorum çok sakin çok düzgün bir doktor çok seviyorum kendisini eğer doktordan yana içimde aynı belirsizlikler olursa kesinlikle doğumumu onunla gerçekleştirmek istiyorum 🫠
NurhaNN aleynnnnaaa çok ilgili tatlı güler yüzlü bı doktor ben diğer çocuğumda gidiyridum o zaman Aybastı saydı şuan da 36 haftaya girdim annemlerdeyim bu sefer marastayim
Nalan_6552 aleynnnnaaa maşallah memnun kalmanız çok iyi bir şey bakalım pazartesi olacak kontrolüm inşallah memnun kalırım