Kızlar adetim 5 gün gecikdi dün doktora gittim kese için çok erken haftaya gel dedi ama 4.5 cm ilk kist gördü korkulacak bişey yok 4 aya kadar kendiliğinden geçer dedi ama benim kafama takıldı bazen kistte hcg yüksekliği yapıyormuş bazı yerlerde okudum hiç aranızda bu durumda olan yaşayan veya duyan oldumu