GamzeTopluKk Kızlar biz mezun olduk 😍 darısı bekleyenler e inşallah 🙏 5 Şubat ta doğdu oğlum genel anestezi ile sezeryan oldum .. ağrılarım var ağrı kesiciler ile rahatliyorum İstanbul da Sultanbeyli Ersoy hastanesinde oldu doğumum tüm personel den çok memnun kaldım nasipse taburcuyuz bugün , merak ettiklerinize yardımci olmaya çalışırım 😊
Aysedgrlikrkmz GamzeTopluKk maşallah 🥰🥰🥰 Rabbim sağlıklı hayırlı güzel uzun ömürler versin 🙏🏼Bizlere de sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🙏🏼
Kuzeybolat GamzeTopluKk Oncekikle Allah analı babalı büyütsün bende Ersoy’a gidiyorum canim hangi doktor ve neden genel anestezi
MeltemKocamer Oh maşallah kısmetse tam 2 hafta sonra da ben olucam☺️☺️38+3 olacak..nasıl bebek sağlığı iyi mi?
GamzeTopluKk MeltemKocamer şükür canım sarılık çıktı az bı onda da bolca emzir dediler sütüm çok az daha ilerlemez inşallah
MeltemKocamer GamzeTopluKk ilerlemez ilerlemez hiç korkma.korkutma kendini rahat bırak bol bol geksin sütün.
GamzeTopluKk Kuzeybolat Bedia örnek e gidiyorum ben , bel fıtığı var bende o yüzden genel olsun istedim ne olur ne olmaz diye