Yavrukedicik Merhaba kizlar 37+0 dayız tam bebek toplanıyor mu hareket mi ediyor sancı mi giriyor ben anlamıyorum ilk gebeliğim elimi koyduğumda hareketlerini hissediyorum ama canımı yakıyor ağrım sızım yok çok şükür ben anlayamıyorum artık
ipekveatlas Yavrukedicik canım sana sancıyı tarif edecek olursam eğer karnın kaskatı kesilip beline kasık bölgene ağrı saplanıyosa o sancıdır işte ama bu sancılar her zaman doğumun başladığını göstermez. düzensiz ve 1 dakikayı aşmayan sancılarsa yalancı sancılardır. vücudun doğuma hazırlıyo kendini.. eğer düzenli atıyorum 10 dakikada 1 veya 5 dakikada 1 sancı girip hiç geçmiyosa o zaman doğum başlamış demektir umarım anlatabilmişimdir
Yavrukedicik Yavrukedicik ilk gebeliğim olduğu için korkuyorum 38+3 de sezeryan olacam inşallah birwz daha dayanmak istiyorum oyuzden korkuyorum 😔