Ruhsar35 sizin için çok üzüldüm gerçekten. İnşallah sağlıkla yavrunuzla kavuşmuşsunuzdur 🥰🙏🏻
12 gün sonunda sonucumuz temiz geldi çok şükür ki. İnanın pek firmalarla bilgim yok. Doktorumun önerisiyle bu firmaya yaptırdık, hastanede bu firmaya gönderiyormuş zaten kanı.
Sonumuzda güzel olur inşallah amin 🙏🏻