Cansyy Gebelik şekerim var ama canım cicibebe çekiyor. Tam buğdaylı bebe bisküvisini sıcak süt ve tarçınla karıştırıp yesem birşey olur mu ?
Lebis6 Cansyy bence riskli olabilir ya süt tarçın denge yapar ama bence yüksek bi değer görebilirsiniz yada çok az isteğinizi bastıracak kadar 2 bisküvi falan yapabilirseniz belki çok etkilemez
cylnmy Cansyy sakın yemeyin benim iekerim toktu cici bebe yedikten sonra 180i gördüm. Artık şekerim var resmen