Ays_dmr Güzel anneler ve anne adayları yarın sabah 9da sezaryen ameliyatım var ilk ve çok korkuyorum,mübarek ramazan günü evladıma kavuşacağım nasipse,dualarınızda bana da yer verir misiniz💜
Edafmo Ays_dmr Rabbim sağlıkla kavuştursun ❤ Sezeryan korkulacal kadar zor bişey değil asla lütfen sakinn olun. Belinize iğneyi hissetmiyorsunuz bile, ameliyat esnasında da hiçbir his olmayacal endişelenmeyin. O sırada sadece evladınıza odaklanın 🥰 Ameliyat sonrası ilk yürüyüş biraz sıkıntılı yalan değil ama bir yanınızda hemşire diğer yanınızda eşiniz olacak onlardan güç alın karşıya bakın asla aşağı bakmayın bebek adımlar atın. Saat başı 2 3 asım olsa bile atın sizi rahatlatacaktır. Ameliyat sonrası narkoz iğne etkisini azaltmak ve baş ağrısını engellemek için sade kahve hatta mümkünse filtre ya da espresso kahve için kafein iyi gelecektir. Bir de karam ın yüzde 70lik bitter çikolatası var onu yiyin o da baya iyi gelir. Sağlıkla kavuşun inşallah 🤲🏻❤
mucizebebegimmm Ays_dmr canımmm, Allah kolaylıkla atlatıp yavruna kavuşmayı sağlıkla ve mutlulukla ailecek evinize dönmesi nasip etsin… 🙏🏻 ❤️ Sende yavrusu olmayanlara ve tüm gebelere dua etmeyi unutma ❤️ duanın en kabul olduğu anlardan biri diyorlar doğuma 🥹
Selif1x Ays_dmr ben de yarın kavuşacağım inşallahhh 🙏🙏 rabbim hepimize sağ salim kavuşmayı ve sağlıkla ayağa kalkmayı nasip etsin arkadaşım 🙏