Kızlar başlikta belirttiğim gibi 36 haftalıkken doktora gittim haftaya kontrole gel dedi ama ne randevu ne sıra bulamadım pazartesiye verdiler randevuyu yarın kontrole gidicem ve 38+4 olucam acaba doktordan istesem hemen sezeryana alırmı ilk doğumum sezeryandı ve kesi yerim çok ağrıyor bide yumuşak doku hastalığımda var birkaç gündür karnım sertleşiyor bilgisi olan varmı