seweyt Selam kızlar öncelikle iyi akşamlar 2 gün önce posta açmıştım adet olmadım diye neyse kızlar bir kere 2 ocak’ta adet olur bir kere soracaktım adet oldum şubatta hiç olmadı 28’sinde bir kan lekesi geldi daha da hiçbir şey yok yarın test yapacağım eşimle aram hiç yok stresliyim hamilelik varsa da sıkıntı olur diye düşünüyorum sabahtan beri git gel sigara içiyorum böyle bir doluyum ki lütfen izin ver bana lütfen bir şey olur mu ya da hamile miyim ilk defa adetim öyle oldum
amamoms seweyt bende en son 29 aralıkta oldum şubatta olmadım en son 28 şubatta kahverengi lekelenmem oldu bugün 4. Gün hala leke tarzı geliyor ama tam anlamıyla regl olmadım. Testler beta negatif geliyor. Pcos olabilir mi sende de bu ay nedense birçok kişide böyle olmuş
Geleneksel1anne seweyt hakkınızda hayırlısı olsun. Sıradan sorunlarsa elbet geçecektir şimdi kızgınlıkla böyle düşünüyor olabilirsin. Ama ciddi sorunlar varsa bilemem inşallah en hayırlısı olur🌸
seweyt seweyt kızlar test yaomtim pozitif çıktı şimdi ne yapayım sizce ama bulantım da var simdirdn asermelerim var
amamoms seweyt polikistik over sendromu, yani yumurtalıklarda küçük iyi huylu kistlerin oluşması. Bende de mevcut. Kilo alımıyla falan gerçekleşebiliyor🌸
Siyahbeyaz_ Benim de bu ay böyle olmuştu. Hatta gebeyim sanmıştım. kontrolde öğrendim bı gün adet olup lekelenmem olmuştu hatta, gebelik testi poztifti ama kanda negatif çıktı. O kadar moralim bozuldu ki. Polikistik over dedi doktor. İlaç vermedi ama nedense
amamoms Siyahbeyaz_ bu ay neden böyle olduk hepimiz yaaa bende aşırı ümitlenmiştim testler silik beta negatifti. Uzun yıllardır bekleyenlere haksızlık etmek istemem asla. Bende bebiş istediğim için ufak çaplı bi yıkılış oldu benim için 🫠
Siyahbeyaz_ amamoms Çok bebek düşünmekten galiba kuzum bidaha asla test yapmicam kan vermek en iyisi. Üç aylarda hakkımızda hayırlısı olsun hayırlı evladımız olsun inşallah.
amamoms Siyahbeyaz_ aminnn canım o kadar içten dua ediyorum ki kendim için isteyen herkes için Rabbim kucağımızı boş bırakmasın ❤️🩹
amamoms seweyt zorlaştıranda var zorlaştırmayanda ama imkansız değil birçok pcoslu kadın gebe ve doğum yapmış durumda🌸