Sedalina2020 Hanımlar merhaba mamajo diye bir markanın emziği vardı kızım onu tutmustu. Simdi 2. Ye hamileyim phlıps avent görüyüyorum hep cevremde genelde bebekler tutuyormu acaba onu. Tekli de satılmıyor denemek icin alıyım desem önerimisniz ?
Kuumsaal77 Sedalina2020 ilk bebeğim sadece philips aldı hemde ilk verişimde. Şuan ikinciyi bekliyorum onada Philips aldım ben memnunum
Edafmo Sedalina2020 kızım sadece nuk kauçuk tutmuştu acentesi vs tutmamıştı, şimdi oğluma tekrar acentesi deneyeceğim inşallah tutar
Smyye1B Sedalina2020 Avent ultra Air tutmayan bebek görmedim ilk bebeğim de tekte onu tuttu şimdi ikinciye de almayı düşünüyorum nasip olursa.
Pinaargunes Tomme tippee kullanmıştım bebeğime sevmişti de aldı yani tuttu 2ci ayda tiksindi emzikten daha da vermedim🤭 8 aylık olduk emziği 2 aydan itibaren kullanmadık emzik ama tomme tippe de güzel bi emzik