Arkadaşlar merhaba dörtlü tarama testimde 1/274 olması gereken değer 1/297 olarak belirlenmiş ve doktorum bunu risk olarak kabul edip fetal dna yaptırmamı söyledi başına böyle bir olay gelen var mı? Raporda risksiz bölgede yer alıyor yazılmış doktorumun 0.2 lik bir sapmayla bu denli risk yaratması beni rahatsız etti. Bu konuda yardımcı olur musunuz? Rica etsem bilginiz var mı?