Arkadaslar normalde goguslerim cok kucuktu hamileligimin basindan itibaren inanilmaz buyudu suan 17.hafta olmasina ragmen artik aksamlari boynum ve omzum agriyor tasiyamiyorum , sutyen taktigimda bikac saat sonra gogus altlarimda agri oluyor . Sutyen takmayi biraktim ama sarkma olabilir bu sefer de . İdeal bi sutyen tavsiyesi verebilir misiniz ? Emzirme aldim o da ise yaramadi.