Merhabalar,
8hf+6’lık hamileyim. 2 hafta öncesinde düşük tehlikesi teşhisi koyuldu progestan kullanıyorum aktif olarak. 1 haftadır leke vs gelmemişti bugün koyu leke geldi cuma günü kontrole gittiğimde 1.5cm kadar kanama gözüküyor dedi doktorumda 1 ay boyunca leke gelebilir korkmamam gerektiğini söyledi yaşayan var mı? Ne yapmam lazım