Denizulker Merhaba, 32. Hafta 4 gunluguz. Aşırı derecede nefes almada zorluk ve çarpıntım oluyor. Çarpıntıdan konuşamıyorum bile. Tansiyonum normal. Sanki bayılacam gib benim gibi olan var mı?