Kızlar 2 gün önce takipli olduğum doktoruma kontrole gittim.
Bebek kafayı fazlasıyla aşağı dayamış, baş geliş doğum pozisyonunda duruyor, kesinlikle dinleneceksin gel birde rahim dikişlerine bakalım dedi. (Bir çocuğum daha var, sezaryenliyim.) Yatış önerdi falan velhasıl. Kilosu da 1700 az gibi dedi.
Çok şükür rahim dikişlerinde de bir problem yoktu.
Eve geldim o gün yine iyiyim hareketleri çok iyi gümbür gümbür diyebilirim.
Gel gelelim dün akşam saatlerine.
Bir sancı tuttu anlatamam, sancı diyorum da ne olduğunu bilmiyorum çünkü. Sol kasığımdan belime ilerliyor ama nefes alamıyorum. Uzanıyorum karnım taş, bebek hareketsiz. Sadece kasılma var o kadar. Ve geçmeyen bir kasılma.
Birkaç saat bekledim sancı dediğim şey yok ama hareket de yoktu. Çok korkup devlet acile uzmana göründüm, durumu anlattım ultrasona alır almaz bebek ters dönmüş makat geliş duruyor şuan dedi.
O sancı dediğim şey de döndüğü esna bana hissettirdikleri imiş. Ve dünden bu yana bebeğimin hareketlerini inanın hissedemiyorum. Nst falan da normal çıktı.
Hareket olayı beni çok korkutuyor.
2 gün önce Gümbür gümbür olan bebeğin, şuan aşağıya yaptığı baskı sonucu varlığını hissediyorum. Ara ara çok korkuyorum. 🤦🏼♀️🥹
Düzelir mi dersiniz? 🫠
Yaşayan,deneyimleyen fikri olan da varsa dinlerim çok sevinirim. 🩶