Kardenizz
Doktorum iki doğum hakkında da yorum yapmadı sormadım da zaten. Sadece bende bel fıtığı var ileri derecede değil ama bazen zorluyor ıkınmada vs sorun yaşarsan telaş edersen bebek de strese girer geçerli bir sebebin var daha iyi olur dedi. O vajinali önerseydi bile ben kararımdan dönmezdim sanırım. Ne olacağı belli değil tabi ama yine de başıma ne geleceğini bilmeliyim kafasındayım 😊 İki doğum biçimi de kişiye göre farklılık gösteriyor bazısının vajinal doğumu çok çok rahat geçiyor bazısının sezaryen doğumu rahat geçiyor. Hangi şekilde olursa olsun doğumlarımız kolay geçer inşallah😊🙏