Kızlar 38+5 haftalık olduk zaten iki gün önce nstemde sancı çıkmıştı 2 cm de açıklığım var ama doktor eve gönderdi erkenden yatış vermeyelim yürüyüş yap duş al sguat yap dedi 3 ya da 4 cm de yatış yapalım dedi suyun falan gelirse gel dedi. Bugün karnım o kadar çok sertleşiyorki anlatamam o sertleşmeler kasılma sancı mı oluyor acaba