1993kubra 4 aylık hamileyim arada karnıma iğne gibi birşey batıp çıkıyor gibi oluyor normal mi bunlar ayda 1 gidiyorum kontrole korkuyorum birşey olur diye
Aleynanaz 1993kubra bende yaşıyorum sık sık değil nadir oluyor sanırım rahim genişliyor ondan olabilir bende 17+2 haftaligim bebek hareketlerini hissediyorsanız sorun yoktur bence