ummuhanpolat12 Merhaba ikinci gebeliğim 12. haftadayım bebeği hissediyorum gibi oluyorum sürekli sizce bu haftada hissetmek mümkün mü
2baby1cat ummuhanpolat12 benimde 2. gebeliğim o kadar erken hissedememiştim. 16. haftada hissetmeye başladım şu an 19 hafta net hareket ediyor artık. Ama her vücut farklı sonuçta ilk hamilelikten de tecrübeli olduğunuz için hissedersiniz belki de.
Serap5561 Benimde ikinci gebeliğim o haftalarda kasıklarda hissetmiştim ceviz büyüklüğünde sertleşme :):)
ummuhanpolat12 2baby1cat yani aslında şöyle ki ilk gebeliğim 22 hafta sürdü 22. haftamda sonlandırıldı maalesef ama daha önce gebelik yaşamış insanların karın kasları daha zayıf oluyormuş diye duymuştum o yüzden ikinci gebelikte daha erken hissedilebiliyormuş