Kızlar bebeğim bu gününe kadar aşırı kıpırdıyordu çok net hissediyordum ama bugün hiç hissetmedim normal mi ya bu saatte acile gitsem cihaz oluyor Mu kafama takıldı tatlı bişeylerde yedim karnım da yok sadece nezleyim 2 3 gündür çok öksürüyorum ama bilemedim ki neden hiç kıpırdamadı bugün bilgisi olan varmı