Gul1935 geçen hafta oldu bu 24 haftalikti çok kotuydum halsizlik kusma yemek yememe tansiyon düşüklüğü oldu ilaçla olcak birşey deyildi artık bende sordum doktora dedi damardan alman ilacdan daha iyi emin ol dedi ve benim ilk kızımda fark edilmedi sanırım enfeksiyonla doğmuştu kuvezde yatti o yüzden hiç sorgulamiyorum tam tersine korkudan sürekli kan ve idrar vermek istiyorum en ufak enfeksiyonu bile halletsinler şuan iyiyim Allah’a şükür damardan tedavi ayağa kaldırdı çok ciddi bir konu hemen ne yapılması gerekiyorsa yap enfeksiyon çocuğu maf ediyor