Merhaba güzel anneler. Ben henüz 4 hafta 6 günlük gebeyim, ilk bebişime hamileyim ve hiç sağlıklı beslenen biri değilim normalde… Çoğu sebzenin tadını bile bilmem, öyle bir tiptim ama artık yiyeceğim tabii ki… Dün eve iyi bir alışveriş yaptım, sağlıklı beslenmeye başlayacağım ama ne yemek yapacağımı bulamıyorum. Nolur gün içinde neler yediğinizi yazın birbirimize fikir vermiş olalım 🙏🏻♥️