Busra6694 Kızlar 15 haftalık hamileyim çok fazla başım ağrıyor ağrı kesici içebilir miyim ya da ne icebilirim
Selim_Alparslan Busra6694 parol içebilirsiniz canım bende kasik ağrılarım için içiyorum arada geçmiş olsun.
emiresgnc Busra6694 Çok geçmiş olsun ama benim doktorum parolu bile mümkün oldukça kullanma demişti, dayanabilecek durumdaysaniz bebeğiniz için kullanmayın bence çünkü bende aynı durumu yaşıyorum ama kullanmamaya özen gösteriyorum.
DogaMom Busra6694 Bu zamana kadar bir kaç kez migren ağrısı yaşadım ama o zaman bile içmemeye gayret gösterdim Çin yağı ile idare ediyorum. Dayanılamayacak gibiyse Parol içebiliyorsunuz.
TugceOrak Busra6694 canım benim doktorum parol için günde 4 taneye kadar bana sormadan içebilirsin demişti, aralarında en az 3 saat süre olacak şekilde. Hamilelikte gönül rahatlığıyla kullanılan tek ağrı kesici parol zaten, baş ağrısından sürünme iç bi parol