Merhabalar
İlk doğumumu diyarbakır memorial neval yaman hanım ile yapmıştım sağolsun sayesinde çok pozitif bir doğum gerçekleştirdim şimdi ikinci bebeğime hamileyim ve doktor arayışındayım maalesef neval hanım çok uçuk bir fiyat verdi. Acaba diyarbakırda normal doğumu destekleyen önerebileceğiniz bir doktor var mı?