Öncelikle bu hafta artık iyicene ağırlaştım diyebilirim. Diğer tüm haftaların gözünü seveyim diyorum kendi kendime yatakta dönerken pelvik kaslarımın hafiften sızladığını ve genital kemiklerimde hafif ağrılar hissediyorum. Doktor kontrollerimiz baya sıklaştı, bizim çırbağamız 3000 kilogram şuanda 48 cm boyunda..Doğuma yakın enerji diyorlardı fakat o enerji maalesef bana henüz uğramadı desem yeridir, sürekli uyumak istiyorum. Sanırım bu evredeki en güzel duygu minik kuduruğuma yakın zaman içerisinde kavuşacağımın verdiği mutluluk ve heyecan. Doğumu artık düşünmemeye başladım önceleri daha telaşlıydım Nasıl olacak? Ne olacak? diye fakat şuanda nasılsa bir şekilde doğuracağım çokta kurcalama Hazal diyorum kendime. Mide ilacı kullanmama rağmen bir çok yemek ve yiyecekte mide yanması yaşıyorum. Suyumda hafif azalma mevcut bu nedenle doktorum neredeyse 4 günde bir gelmemi istedi ve bunun yanı sıra çok su içmemi söyledi bende kendisine zaten 2.5, 3 litreye yakın su içtiğini söyledim ve formdan okuduğum kadarıyla Havuç suyunun bebeğin suyunun yükselttiğini kullanıp kullanamayacağımı danıştım. Oda günde yarım bardak kadar tüketmende bir sorun görmüyorum, izin veriyorum dedi. Bu sıralar karnımda sertleşmeler olabiliyor ve sırt ağrılarım genel olarak var. Yakın zamanda pozitif ve güzel bir doğum paylaşımıyla aranızda olurum umarım. Rabbim hepimize kuvvet ve sabır, bebişlerimize sağlık nasip etsin.