Nursotu siz yine onu bir danışın tekrar aklınızı karıştırmak istemem ama. Benim değerim 4.24 tü ilaç başladık. Bu ay 3.47 ye düşmüş ilaca devam ediyorum. Dahiliye yazmıştı ilacı, kadın doğum doktorum devam etmemi söyledi. Ben de gebelik planlıyorum. Gittiğim doktorlar ilaç kullanmamı söylediler. Çünkü gebelikte tsh artıyormuş o yüzden 2.5 ve altı isteniyormuş sanırım. Mutlaka danışın tsh durumunu