Ezgiserce Kızlar 34 haftalık hamileyim 2 gündür bebek hareketleri çok yavaş ayaktayken de hissederdim şuan hiç hissetmiyorum oturup bakınca aşırı yavaş şekilde görüyorum neden olur normal midir
Ezgiserce Twobabies pimpirikli de davranmak istemiyorum aslında şuan oturuyorum mesela hareket var ama çok çok yavaş normalde karnım yerinden çıkacak gibi olurdu
Twobabies Ezgiserce belki alanı daha da daralmıştır ya da kilosunda normalin üstünde artış olmuş yeri kalmamıştır ama bunlar bir var sayım siz yine de acile gidin bebek hareketlerini hissetmediğinizi söyleyin hem kalbine hem kendisine baksınlar içiniz rahatlasın