Mikoosu Kızlar şimdi sezeryan olduktan sonra o bölgeyi ne zaman jiletle temizleyebiliriz yani kaç gün sonra sorun olmaz ki
3prensAnnesi_ Mikoosu temizlik için uygun pozisyonu alabildiğiniz zaman olabilir bence sonuçta kesi biraz daha yukarda, kesiye yaklaşmadan yapılabilir. Uygun jiletler tercih ederseniz zarar verme riski de az olur
mervemurat16 Mikoosu kanama bittikten sonra ben agda yaptırmıştım belki jilet içinde kanamanın hafiflemesini beklemeniz gerekebilir
Happyka Mikoosu kanama bittikten sonra . Çok zor oluyor benim sol tarafta hissss yoktu değişik bir duygu
Kayra48 mervemurat16 ben de tam 1 aylıkken yaptırdım ama ağdayı dikişe yakın sürdü birden çekince çok canım acımıştı sende de oldu mu
Mikoosu mervemurat16 ben mesela 40 kontörlüne gidince doktor niye almadın böyle enfeksiyon kapar demişti bende korktum demiştim yok bir şey olmaz demişti 40 kadar beklememek lazım sanirim
Esum48 Mikoosu ben 40 im cikinca agd ayapmistim dikis yerien yaklasmadan bence jilete cok beklemeye gerek olmaz dikis yerine yaklasmadgin surece
Mikoosu Esum48 işte dikiş yerimi almamıştım tek doktor 40 inde tendirdiyot ile sildi orayı al dedi enfeksiyon olur dedi bundan ne yapsam bilemedim