Kubrazz canım kaç haftalıksın benim 39+2 de nişanım geldi saat 11 gibi falandı ama dediğin gibi sancı vs bişey yoktu ben beklemek istedim ama çok ısrar ettiler hastaneye gittim 4 cm açılmam olmuş yatışım yapılmıştı saat 12 buçuk gibi akşam 7 de doğumum oldu 🫶 açılman yoksa geri gönderirler zaten