Kızlar 17+ 1 ‘im az önce pembemsi bir lekelenmem oldu daha önce kanamam olmuştu 12 haftada ama kanama nedeni tespit edilememişti ondan sonda geçen haftalarda yine bir kerelik lekelenmem oldu doktora gittim onuda tespit edemedi herşey çok güzel ilerliyor dedi az önce yine pembemsi bir lekelenmem oldu bu durum normalmidir ?