Zambak-12 Her gün başka bir kendimde durumla karşılaşıyorum Allaha şükür mide bulantım hiç olmadı yemeğimi falan yapabiliyorum ama eskisi gibi değilim 2 saat ayakta kaldığımda başımın arkası uyuşuyor terlemeye başlıyorum tansiyonum düşüyor mesela dün çok aşermiştim yani aşermeme oluyor bilmiyorum çok acıktığımı hissetmiştim acıktığımı hissedince hemen yemek yemek istiyorum ama çok yemek yiyemiyorum bugün mesela başım çok ağrıyor halsizim sadece taze fasülye ekmek yedım böyle ne bileyım tuhafım sizde yaşıyor musunuz bunları
Edosgebos67 Zambak-12 benim mide bulantılarım 7. Haftanın sonunda başladı. 12. Haftanın bitimine kadar devam etti. İnşallah yaşamazsın ama çok zor ilk zamanlar gerçekten. Ben Bi an hiç geçmeyecek sanmıştım. Halsizlik iştahsızlığın çok normal. İnan bana 13. Haftaya bomba gibi girersin dayan
AyseKadioglu Zambak-12 işten geldikten sonra yemeği ısıtıp bir salata yapmak için 3 kere dinlendiğimi hatırlıyorum. Tansiyonum sürekli düşüyordu. Ara ara meyve kuruyemiş yoğurt gibi hafif gıdalar atıştırın. Aç kalınca insanın yemek yemeye bile hali kalmıyor. Ama merak etmeyin 13. haftada geçiyor ve kendinizi daha enerjik hissediyorsunuz
dunnobeck İlk 3 ayda ben de dediğiniz gibiydim. Çalışıyorum, işten dönerken bayılacak gibi oluyordum elim ayağım titriyordu. Genelde açlıktan oluyordu, bir şeyler yiyip dinlendiğimde toparlanıyordum
Zambak-12 dunnobeck ay sormayın çok Zormuş gecıcekmıs ınşallah herkes yaşıyorsa bir sebebü vardır belkıde alışma süresidir
Zambak-12 Edosgebos67 ay ınsallah güzel hamiş dayanmaya çalışıyorum şu içmek bıle ıstemıyorum ve mutsuz gibiyim hep allahım diyorum şükürler oksun bana sağ salım evlat ver diyorum ama aynaya bakınca kendımı ıstemıyorum hormonlar fena salladı benı :(
dunnobeck Zambak-12 Evet geçecek diye iyiye odaklanın. 2.trimester hamileliğin balayı diyorlar. Bende şu anda bu tarz dönemler hiç kalmadı, merdiven çıkarken biraz nefes nefese kalıyorum ama onun dışında ilk aylardaki gibi zorlanmıyorum 😌
Zambak-12 AyseKadioglu sormayın hele bugün daha da başka uyandım gece zaten hiç uyuyamadım müthiş bir baş ağrısı sabah uyandım iştahsızlık halsizlik kafam o kadar ağırlaşmış hissediyorum ki canım hiçbir şey istemiyor kahvaltı dahi yapmak istemiyorum Sadece muz yedim folik aşitimi içtim o kadar ve yatmak istiyorum sürekli kafamı kaldıramıyorum