dunnobeck 27.haftama girmek üzereyim ve et çok sevmediğim için haftada 2 kere falan köfte şeklinde yiyebiliyorum, onun haricinde haftada en az bir kere balık, 1-2 kere de tavuk ya da hindi yiyorum. Kalan günlerde mercimek, bezelye gibi yemekler yiyorum ama hep kendimi eksik hissediyorum. Benim gibi olan var mı?
Giqu dunnobeck siz benden daha fazla et tüketiyormuşsunuz. Ben en fazla haftada 1-2. Sevmiyorum, yiyemiyorum maalesef…
obli dunnobeck kendinizi kötü hissetmeyin güzel besleniyorsunuz. Ben her gün mutlaka 2 haşlanmış yumurta ve avokado yiyorum. Haftanın 2-3 günü et ( sote veya köfte şeklinde ) haftada 1 gün balık tüketiyorum bazen 2 oluyor. Tavuk tüketmiyorum. Bol kış sebzesi brokoli, ıspanak, pırasa gibi. Haftada 1 veya 2 kere de bakliyat tüketiyorum. Sebze yemeği yaptığımda yanındaki pilava mutlaka nohut atıyorum en azından az da olsa protein alayım diye. Her gün mutlaka çiğ kuruyemiş ve bir avuç çiğ kabak içi tüketiyorum. Mutlaka 1 bardak kefir ve akşamları meyve ☺️
Krystal dunnobeck Ben sebze ağırlıklı besleniyorum. Brokoli, ıspanak, patates gibi. Et , balık, tavuk çok nadir yiyorum özellikle tavuk.. içim almıyor maalesef. Kuruyemiş, süt, greyfurt vs bunları da yiyorum doktorum maşallah baya büyümüş bu çocuk demişti.🤭