sutlukahve_ Dilaraclkalav pike çok yakın ama yarın da olabilir bence bugünu degerlendirin yinede yarın pik olursa yine degerlendirirsin
Maviss718 Dilaraclkalav daha tam değil 1-2 güne pik olur devam et biraz daha koyu olsun o zaman ilişkiye gir bence
Dilaraclkalav sutlukahve_ eğer bugün değilse yarın olursa sonra da çatlama olunca değerlendirirsek 3 gün üst üste mi değerlendirmek mantıklı canım o zaman
Dilaraclkalav Maviss718 bugün 18.gün canım yarın bence tam pik olur gibi olmadı bugün değerlendirip bide Salı çatlama olursa Salı değerlendirim diye düşündüm ama
Maviss718 Dilaraclkalav Sen bilirsin canım zaten sperm 72 saat yaşıyor yani nasibinde varsa her türlü tutar 😊
Dilaraclkalav Bence dün pikti fotoğraftan bi 10 dk sonrasında baktığımda net olarak ikisi de aynı koyuluktaydı dün misafirlikte olduğum için çöpe attım dünkü testi o yüzden fotoğraf atamıyorum
Dilaraclkalav Birbebisannesi canım dünkü testi ben 3-4 dk sonra çektim sonradan daha da koyulaştı ikisi aynı renk oldu
Birbebisannesi Dilaraclkalav ay test alıyoruz yine de hangisi pik diye uğraşıyoruz yok mu bunun daha kolayı sürekli bir önceki bir sonraki günle karlılaştırıyoruz 😄 ovulasyon testinden haberi olmayanların 3-4 çocuğu var gerçekten bazen kafaya takmasak mı diyorum😄