Merhaba kızlar 16+2 olduk
Ben 4-5 gün önce sanki bebişi hissettim gibi geldi. Emin değilim tabi ama sanki bir süre böyle pıt pıt vuruyordu gibiydi. 2 gündür hiç hissetmiyorum o hareketleri. Ben mi yanıldım acaba yoksa bebek hareketiydi ama ilk haftalar arada hissetmem normal mı?