Selam hanımlar yaklaşık 9 haftalık hamileyim tüp bebekle sarı akıntı var yaşayan var ki enfeksiyon mu yoksa kuklandigim ilaçlar fitilden kaynaklı mi bilmiyorum, salı gubu gideceğim Dr a ama korktum burada yaşayan vardır belki, enfeksiyon ise bebeğe zararı olur mu , kanda crp çok düşük idrarda lökosit+++ çıkmış