Girizgâh biraz Klasik olacak ama olsun 🤗 hep okuyordum doğum hikayelerini acaba ben yapabilecek miyim ben de yazacak mıyım diye düşünürdüm ve çok şükür oldu🙏🏻 38+4 te doktor kontrolüm vardı sabah 5 te farklı bi sancıyla uyandım , insan hissediyor diyorlardı gerçekten öyleymiş ben o gün doğum yapacağımı hissetmiştim. Kontrole gittim sancım vardı ama düzenli değildi doktorum muayene ettiğinde 2 cm açıklık var dedi eve git suyunu nişanını bekle dedi ben de gittim. Pilates topunun üzerine oturup bol bol hurma yedim sonra sancı takip etmeye başladım ve sancılarım 4 dk aralığa düştü bu esnada henüz suyum ya da nişanım gelmedi . Hastanede çalışan arkadaşıma mesaj attım ve yavaştan yola çıkmamı istedi ben de duşa girip hazırlandım ve eşime haber verdim yola koyulduk sancılarım artmıştı 16.30 da hastanedeydik ve mayene ederlerken kanamam oldu açılmam da 4 cm olmuştu 5 te yatışım yapıldı bile nst eşliğinde ufak ufak sancılarımı karşılamaya başladım çok aman aman dayanılmayacak gibi değildi tek tavsiyem nefes egzersizi ‘1 çiçek kokla 3 mum üfle’ kesinlikle benim rahat açılmamı sağlayan buydu. 20.20de tam açıklığa ulaştım beni çatala aldılar 20.25 te ve 3 mükemmel kuvvetli ıkınmayla kızım 3 dakika sonra kucağımdaydı . Bu mükemmel duyguyu bekleyen isteyen herkese nasip etsin rabbim. Normal doğumdan asla korkmayın kendinize güvenin ve sancılarda hep yapabilirim diye yüreklendirin kendinizi çünkü bizler güçlü kadınlarız 🫶