sedefavci hiç korkma. İlk hamileliğimde 22.haftada falan hissetmeye başlamıştım, çok normal yani. İlk hissettiğin böyle kalp atışı gibi derinden pıt pıt sesleri olur, 2-3 hafta sonra da yavaş yavaş hareketlerini hissetmeye başlarsın
İkincide 14.haftada hissettim 😂